ابزارآلات و پروفیل تینو

( مغزی MDF متریال مالزی همراه با روکش PVC کره ای )

( مغزی MDF متریال مالزی همراه با روکش PVC کره ای )

نصب قرنیز(فیلم و توضیحات)

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ق.ظ

نصب قرنیز یکی از کارهایی است که هر استاد کاری در صنایع چوب باید در اجرای آن تبحر و تخصص داشته باشد. معمولاً در ساختمان‌های امروزی از قرنیزهای MDF, HDF, PVC و چوبی استفاده می‌شود. هرکدام از این قرنیزها خصوصیات مخصوص به خود را دارند و برای نصب آن‌ها باید نکته‌های ریز مربوط به نصب را بدانید. در این نوشته با Matthias Wandel (ماتیاس وندل) استاد کار تمام عیار کانادایی همراه هستیم تا به‌صورت ویدئویی مراحل نصب قرنیز چوبی و ترفندهای نصب قرنیز چوبی را آموزش دهد.

 

لطفاً به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 

ابزارهای مورد نیاز برای نصب معمولاً فارسی بر، عمود بر، میخکوب و پمپ باد هست. از فارسی بر برای برش‌های زاویه قرنیز استفاده می‌شود و از اره چکشی برای برش قسمت‌هایی که نیاز به انجام برش مورب هست، استفاده می‌شود.

برای میخ کردن قرنیز به دیوار، باید از میخ‌هایی با اندازه‌ای متناسب با جنس دیوار استفاده کنید. که این اندازه بین ۳ تا ۲ سانتی متر در تغییر است. ممکن است گچ روی دیوار به‌اندازه کافی ضخیم نباشد و انتخاب میخ بلند، باعث برگشت میخ به سمت سوزن میخکوب شود، و سوزن را بشکند.

اگر در زمان نصب مشاهده کردید که میخ به‌خوبی به داخل قرنیز فرو نرفت و یا اینکه در زمان شلیک جرقه مشاهده کردید، مطمئن باشید مشکلی در کار وجود دارد. یا میخ بیش از اندازه بلند است و یا اینکه میخکوب ایراد دارد.

ممکن است در هنگام نصب قرنیز فاصله‌ای بین قرنیز و کف زمین ایجاد شود. در این زمان می‌توانید از رنده دستی، برای حل این مشکل استفاده کنید. تمامی این آموزش‌ها و روش‌های حل مشکلات نصب قرنیز را اکنون در ویدئو آموزش نصب قرنیز چوبی مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#پوشین_دکور #تینو #ابزارآلات_پارکت #قرنیز #دیوارکوب #دیوارپوش #قرنیزپافیلی #قرنیز_پافیلی #پارکت #پارکت_لمینت #لمینیت #لمینت #کفپوش #کاغذدیواری #تاشو #ابزارmdf #ام_دی_اف #ترمو #روکشpvc #معماری #طراحی #طراحی_داخلی #چوب #دیزاین #اصفهان

#pooshindecor #tino #parket #parquet #laminate #laminateflooring #cornice #wallcover #floor_covering #wallpaper #folding #mdf #pvc #tools #wood #disign #architecture  #esfahan #isfahan

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۲
پوشین دکور

نظرات  (۲)

عالی بود
پاسخ:
تشکر

با سلام

مطلب خوب و مفیدی بود

ممنون میشم از سایت ما هم بازدید نمایید ( تجهیزات قالب بندی بتن )

www.miramco.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی